top of page

תקנון האתר

לקוחות יקרים,

ברוכים הבאים לחנות האינטרנט של Comfy.
הלקוחות הם הדבר החשוב ביותר בעבורנו, ולכן, לפני הכול חשוב לנו שתהיו מרוצים.
אנא קראו תקנון זה בקפידה יתרה לפני ביצוע ההזמנה.

ביצוע הזמנה מהווה את הסכמתכם המלאה לתנאים הכלולים בו.

1. ביטול עסקת מכר מרחוק

  • ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.

  • ביטול של עסקה תעשה באמצעות פנייה במייל Support@comfyil.co.il

  • בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה- החזרת המוצר תעשה על חשבון החברה, החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול

  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.

  • היה ועברו 14 יום מיום ההזמנה, יחויב המזמין במלוא הסכום. הקונה מוותר על טענת הקנס.

  • Comfy זכאית לבטל הזמנה בכל עת ובלבד שעם הביטול תחזיר למזמין את מלוא כספו מבלי לנמק את הביטול.

  • לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצע בו שימוש בבית הלקוח המשנה את המוצר לרעה.

  • במקרה של אי הסכמה לגבי מצבו של המוצר, 'Comfy' שומרת לעצמה את הזכות להיות המחליטה. חשוב לציין שבמידה ובוצעה הובלה לבית הלקוח והלקוח הוחלט כזכאי להחזרת המוצר, הרי שעל הלקוח חלה החובה לשלם את הדמי הובלה במלוא הסכום.

  • במקרה של פיגור בתשלום זכאית 'Comfy' לבטל את ההזמנה ואז יהיה עליה להחזיר את הסכומים ששילם המזמין בניכוי הוצאותיה ונזקיה.

  • לא ניתן לבצע ביטול עסקה במקרים הבאים:

– מוצרים שיובאו/יוצרו במיוחד עבור הלקוח
– בשל פגם במוצר, כאשר משלוח בוצעו על ידי גורם לא מוסמך על ידי 'Comfy'.

 


2. מועדי אספקת המוצר/ים

  • החברה תספק את המוצר/ים במסגרת פרק הזמן המצויין בעמוד המידע של המוצר באתר 'Comfy'.

  • מוצרים בהזמנה אישית – זמן האספקה הינו 14 ימי עסקים.

  • מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת לקבל את הסכמתו לאספקת המוצר החלופי. במידה והלקוח איננו מעוניין במוצר החלופי, תינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא תשלום דמי ביטול

  • במידה ובעת מועד הספקת המוצרים, לא יהיה נוכח הלקוח ו/או מי מטעמו במען שבוקשה הזמנת המוצרים על ידי הלקוח והלקוח לא עדכן טלפונית את מוקד שירות הלקוחות על ביטול הספקת מוצרים מראש או הלקוח יבטל את ההספקה במועד ההספקה שנקבע ולו, הלקוח ישלם דמי ביטול ההספקה בגובה של 150 ש”ח.

  • יש על הלקוח לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום מלא של ההזמנה שבוצע על ידו. במשלוח המוצרים בשנית יחויב המזמין בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי ביטול ההספקה.

  • אי עמידת 'Comfy' במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא יפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין הובלה והרכבה.

  • זמן אספקת מוצרים עד 7 ימי עסקים.

  • זמן אספקה מצומת גולני צפונה ומזרחה ומב”ש (לא כולל) דרומה ומזרחית בתוספתמ של 7 ימי עסקים בנוסף לזמן האספקה הקבוע.

  • אספקה ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבל ארץ רמת הגולן, יהודה, שומרון, בקעת הירדן, מזרחית לקו אורך מעלה אדומים תחול תוספת של 14 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה.

  • אספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת תחול תוספת של 20 ימי עסקים נוספים לימי העסקים הרשומים בהזמנה.

  • מובהר כי חברת 'Comfy' תציע מועדים לאספקה בהתאם ליכולת האספקה שלה באותה עת ובכפוף לשיקול דעתה הבלעדי.


3. הובלת המוצר

  • גובה מחיר פינוי מוצר ממענו של הלקוח מתואם מול המוביל בלבד

  • התשלום עלות ההובלה יינתן ישירות למוביל בעת הגעת המוצר לבית הלקוח.

  • לאזורים דרומית מבאר שבע וצפונית לחיפה תדרש תוספת תשלום להובלה – ניתן לבצע איסוף/הובלה עצמית.

  • עלות ההובלה 150 ש”ח. תשולם ישירות למוביל.

  • להובלה ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לצומת עמיעד וישובים בחבלי ארץ רמת הגולן, יהודה, שומרון, בקעת הירדן, מזרחית לאורך קו מעלה אדומים תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 100 ₪ למחיר הנקוב.לאספקה ליישובי הערבה, מצפה רמון ואילת תחול תוספת תשלום למחיר ההובלה בסך 250 ₪ למחיר הנקוב.

  • בהובלה לדירה שנמצאת מעל לקומה שלישית (במידה ואין מעלית או שהמעלית אינה מתאימה לניוד הסחורה) תחול תוספת של 50 ₪ עבור כל קומה וכל מוצר (כולל קומות בתוך דירה עצמה).


4. תעודת אחריות

  1. האחריות תחול אך ורק כנגד הצגת הזמנה/חשבונית וקבלה מקורית המעידה על הרכישה ועל התשלום (תדפיס בנק או תדפיס כרטיס אשראי לא יהוו הוכחה לביצוע התשלום). הזכויות לפי תעודה זו אינן ניתנות להסבה.

  2. האחריות ניתנת על מוצר אך ורק לפי כתובת אשר מצוינת על ההזמנה המקורית.

  3. חברת 'Comfy' שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מגוון המוצרים שברשותה, ו/או חלקיהם, ו/או להוציאם מהמגוון. במקרה בו המוצר נושא תעודת אחריות זו אינו קיים במגוון מוצרי 'Comfy' , תהיה חברת 'Comfy' זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה, שווה ערך

  4. תנאי אחריות:

– האחריות אינה חלה על הפגם הנגרם כתוצאה מהובלה, מהרכבה או מהטיפול על ידי הגורם לא מוסמך.
– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מבלאי סביר עקב שימוש רגיל במוצר.
– האחריות אינה חלה על פגם שנובע מ: כוח עליון, מים, אש, חבלה, שבר או פגיעה מכוונת או שאינה מכוונת במוצר, רשלנות הצרכן וכו’
– החברה רשאית אך לא חייבת להמשיך לספק שירות תיקונים בתשלום גם לאחר תום תקופת האחריות.
אספקת מוצר או חלק חליפי, תעשה בכפוף להוראות חוק המכר, על הלקוח לבדוק את המוצר עם קבלתו ולדווח על כל פגם במוצר למוביל בזמן קבלת המוצר. המוצר יתוקן או יוחלף, חלקו או כולו, במוצר או חלק במצב וגיל דומים.


5. כללי

  1. כל התמונות באתר להמחשה בלבד

  2. הנהלת קומפי מזרנים שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי התקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.

  3. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות את החנות או הספק.

  4. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

  5. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

  6. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.

  7. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

  8. במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החנות ו/או את הספקים.

bottom of page