הובלה חינם בכל קנייה

מדיניות החלפות והחזרות
ב-Comfy, אנו מחוייבים להבטיח את השביעות רצון המוחלטת שלכם מרכישת המזרן. אנו מבינים כי בחירת המזרן הנכונה היא החלטה חשובה, ואנו רוצים לוודא שאתם מרגישים נוח לא רק בזמן השינה עליו, אלא גם בתהליך הרכישה. אנא תסקור את מדיניות ההחזרות שלנו המפורטות מטה.
1. 30 ימי אחריות לנוחות שלכם:
אנו מציעים אחריות נוחות של 30 ימים כדי לוודא שיהיה לך זמן רב לבדוק את המזרן החדש שלך ולהחליט אם הוא עונה על צרכי הנוחות שלך. אם, בתוך 30 ימים מתאריך המשלוח המקורי, אתה מוצא שהמזרן אינו עונה על הציפיות שלך בנוגע לנוחות, תוכל להחליף אותו במזרן אחר בשווי זה או גבוה יותר. יש לשים לב כי דמי משלוח בסך 150 שח תחול על הלקוח כדי לכסות את עלויות המחזור והטיפול.
2. הזדמנות להחזר / החלפה:
- המזרן חייב להיות במצב כמו-חדש, נקי מכתמים, ריחות או נזקים.
- דרוש הוכחת הרכישה המקורית (קבלה או חשבונית) לכל החזר או החלפה.
- ההחזרה / החלפה חייבת להתבצע בתוך 30 ימים מתאריך המשלוח המקורי.
- החזרה/החלפה של המזרן תיהיה באריזתו המקורית בלבד.
3. הליך החלפת המזרן:
- כדי להתחיל תהליך החלפת מזרן, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו ב Support@comfyil.co.il.
- צוות שירות הלקוחות שלנו יסייע לך בבחירת מזרן אלטרנטיבי בהתאם להעדפותיך.
- הלקוח יחויב בכל הפער המחירי בין המזרן המקורי למזרן החדש, אם רלוונטי.
4. פריטים שאינם ניתנים להחזר:
- כריות, מגני מזרנים ואביזרי הסדר אינם ניתנים להחזר עקב סיבות היגייניות.
5. עלויות משלוח:
--לא יהיה חיוב על עלויות של הובלה בעת ביצוע הזמנה.
- במקרה בו התחרטתם וביקשתם להחזיר את המזרן – אנו נגיע לאסוף אותו מביתכם בעלות סמלית של 150 ש"ח* במידה והמזרון במצב חדש ונעשה בו שימוש סביר למטרות שינה.
*למעט במקרים חריגים כמו מקום מגורים מרוחק ו/או דירה הנמצאת מעל קומה 3 ללא מעלית ו/או צורך בשימוש במנוף, שאז תידרש עלות משלוח בהתאם ועד סך של 700 ש"ח.
-שעות אספקת המוצר הינן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 (לא כולל ערבי חג ומועדים מיוחדים)
6. בדיקה ואישור:
- כל המזרנים שהוחזרים יעברו תהליך בדיקה מקיפה כדי לוודא שהם עונים על קריטריוני מדיניות ההחזרות לפני שההחלפה תיעשה.
7. ביטול:
- אם ברצונך לבטל את ההזמנה של המזרן לפני המשלוח, אנא צור קשר בהקדם האפשרי. מדיניות הביטול עשויה להשתנות בהתאם למצב ההזמנה.
-בעת ביטול עקב פגם או אי התאמה להזמנה-החברה תשיב לצרכן את מלוא הכסף ששילם.
הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
-בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה להזמנה -החזרת המוצר תעשה על חשבון הצרכן, הכסף ששילם הצרכן יושב לו, למעט דמי הובלה והרכבה ודמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך. הכסף יושב לצרכן תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
יש לציין כי מדיניות ההחזרות ניתנת לשינויים בלתי צפויים מראש. אנו ממליצים על סקירה שובה של מדיניות זו באתר האינטרנט שלנו או ביצירת קשר עם צוות השירות לקוחות שלנו לקבלת מידע הכי מעודכן.
תודה שבחרת Comfyil. אנו מחויבים לספק לך מוצרים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר, ואנו מעריכים את האמון שבחרת להפקיד בנו. אם יש לך שאלות או דאגות בנוגע למדיניות ההחזרות שלנו, אנא אל תהסס ליצור קשר.
Comfyil